poniedziałek, 10 czerwca 2013

:)

Dzisiaj post o przestrzeni i chirurgu z zimną krwią. Nie miałam własnego pokoju odkąd wyprowadziłam się z domu (miałam 18 lat). Po co mi pokój skoro "własne" było całe mieszkanie. Też tak myślałam. Przez te 7 lat marzyłam tylko by miec ten kąt, w którym mogę się zamknąć albo chociaż fotel "wyłącznie mój". Taki już ze mnie typ, który lubi mieć CIASNE miejsce, w którym blisko są ukochane przedmioty (książki,rysunki,piórko,farby...).Nareszcie! Mały pokoik po dziewczynkach, w którym mieści się szafa,łóżko i ledwo biurko ale jest! A ja mam gdzie posłuchać ukochanej muzyki, przeczytać książkę, wypić kawę czy choćby pochorować sobie trochę (no dobra, chorowanie z dziećmi w domu nigdy nie wychodzi). Właśnie! Opowiem Wam historię ukazującą zimną krew naszego nfz. Poszłam do chirurga na wyrwanie dwóch zębów (brr). Starsza Pani chirurg (na oko ok 70lat) znieczuliła raz, drugi, trzeci (nie działa?hmm...ma Pani złe nastawienie!) i zaczęła rwać z pomocą asystentki (rocznik podobny). Ból był koszmarny, ząb nie chciał drgnąć, połamał się tylko więc... zemdlałam (a uwierzcie,zazwyczaj twardy ze mnie typ). Rzucały mną więc do przodu, do tyłu, machały bluzką by zrobić wiatr i pewnie inne metody,których nie pamiętam (poza przebijającym się "przez nos oddychać, ja za Panią oddychać nie będę"). Gdy już doszłam do siebie stoją nade mną Panie i z uśmiechem chirurg stwierdza,że skoro już leżę i do nich wróciłam to spróbuje wyrwać ząbek obok ;) Żyć, nie umierać!! Na szczęście ząbek obok poszedł szybciej (albo ja nie do końca jednak "wróciłam"). Wyszłam poobijana i totalnie "pijana". Drugi raz poszłam do stomatologa na fundusz i nigdy więcej! :-O (pierwszy nie daje znieczuleń twierdząc,że "nie trzeba,szybko pójdzie i nic nie będzie bolało :P"). Dobra,wygadałam się na dziś :)

2 komentarze:

  1. Uła! Aż mnie zęby zabolały! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello there! Would you mind if I share your blog with my twitter
    group? There's a lot of people that I think would really enjoy
    your content. Please let me know. Maany thanks

    Also visit my blog ... Date Ideas In Boston Massachusetts

    OdpowiedzUsuń