niedziela, 16 grudnia 2012

Przygotowania... :)

Uwielbiam Święta. To wg mnie najlepszy czas w roku. Magiczny wręcz.
Prezenty częściowo już zakupione. Obdarowywanie innych i oczekiwanie na wybuch radości moich dziewczynek - bezcenne!
Choinka też stoi. Miała być żywa,tak jak w poprzednim roku, ale poszłam tym razem na łatwiznę i udekorowałyśmy symboliczną,srebrną. Na zdjęciu może tego nie widać,ale nie wygląda tak źle i wbrew pozorom daje fajny klimat szczególnie wieczorem (kolorowe lampki pięknie odbijają się od srebrnych gałązek).
Dziewczynki też mają w swoim pokoju miniaturową choinkę.Dokładnie tę samą, którą ustawiałam u siebie będąc dzieckiem. Tyle,że wtedy nie miałam lampek a one zawiesiły oczywiście różowe.
Dzisiaj czekają mnie świąteczne zakupy. Nie jestem tym zachwycona,bo czekanie w kolejkach czy wyszukiwanie produktów w hipermarketach nie należy do moich ulubionych zajęć, ale w tygodniu nie będe miała możliwości pojechać na duże zakupy a w kolejny weekend będzie już zbyt późno.

Gotowanie. BRR...
Mam ambitny plan ulepić pierogi z grzybami i ricottą oraz serem i kaszą gryczaną. Z nowości upiekę też tort sernikowo-piernikowy.
A po Świętach, 27 grudnia, Olimpia kończy 5 lat! Będzie więc tort z Myszką Minnie, ukochany kuzyn,kuzynka,ciocia,babcia i ...prezenty (no baaa..). Nie wierzę. To już 5 lat...

Wszystkim,którzy tak jak ja lubią się trochę nastroić polecam RMF FM i ich specjalny kanał świąteczny :)

RMF POLSKIE KOLĘDY

lub

RMF ŚWIĄTECZNE PIOSENKI


1 komentarz:

  1. Najważniejsze, że jest choinka i będzie, gdzie postawić prezenty :D
    uwielbiam lepić pierogi i uszka! Ale z serem i kaszą gryczaną nigdy nie jadłam, aż sprawdzę sobie przepis, może zrobię po świętach :D
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń